Wat een gedoe

klik voor groter

Sabine haar gordel van de rolstoel is voor een deel afgebroken. Hij blijft nog wel vastzitten maar ze moet er dus geen abrupte beweging mee gaan maken want dan dondert ze er uit. Nu heeft ze door de week ook altijd haar heupegordel voor busvervoer erbij dus dat levert geen probleem op. Op 18 juni had ik al gebeld. Toen wilden ze een monteur langsturen om te kijken wat voor gordel er nodig was. Dat leek mij de grootste onzin want ik kon ook best een foto mailen scheelt weer kostbare tijd van zo’n monteur. Alles prima, ik gemaild, vlak daarna werd ik gebeld of ze de gordel moesten opsturen of een monteur langs moesten sturen. "Stuur maar op", was miin reactie. Maar tot op heden hadden we nog geen gordel binnen gekregen. Dus ik weer bellen vandaag. De gordel was inderdaad al binnen en de monteur werd langsgestuurd. Ik was erg verbaasd. De reactie was: "Het kost mij minder tijd om een monteur langs te laten komen dan om het op te sturen." Daar zakt toch ook je broek vanaf, zeg!

8 gedachten over “Wat een gedoe

  1. He… wat een muts! Ongelooflijk; wat maak je toch een stomme dingen mee…. “als het maar van mijn buro af is…”

    Te zot voor woorden.. gemeenschapsgeld over de balk pleuren…
    grrr…

    gr, Astrid
    (heb je wel al wat van de monteur gehoord?)

  2. Het is ongelooflijk, maar eerder regel dan uitzondering. Ik ben blij dat wij dicht bij de leverancier wonen. Bellen doe ik dan ook niet maar vereer ze altijd met een bezoekje. Werkte tot nu toe erg goed.

  3. Het is ongelooflijk, maar eerder regel dan uitzondering. Ik ben blij dat wij dicht bij de leverancier wonen. Bellen doe ik dan ook niet maar vereer ze altijd met een bezoekje. Werkte tot nu toe erg goed.

  4. Werk hebben is niks, maar werk houden?!

    Je snapt zo’n reactie toch gewoon niet. Ze kunnen er waarschijnlijk niet tegen dat mensen met ze meedenken en met slimmere en snellere oplossingen komen.

    Groetjes, Marleen

Laat een reactie achter bij MarleenReactie annuleren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.